Jednym ze sposobów, aby zaimponować każdemu gościowi, który wejdzie do Twojego lobby, jest ustalenie priorytetów i utrzymywanie nieskazitelnych podłóg każdego dnia tygodnia. Przygotowaliśmy listę profesjonalnych wskazówek, które pomogą Ci opracować skuteczną rutynę czyszczenia stóp, zdobywając klientów, którzy będą wracać, by zatrzymać się w Twoim hotelu raz po raz.
Porada 1: Odkurzaj i sprzątaj codziennie
Możesz zapanować nad częstymi bałaganami, które się kumulują, odkurzając raz lub nawet dwa razy dziennie. Ważne jest, aby odkurzać w dwóch kierunkach, używając powolnej i stabilnej formy, aby zebrać każdą cząstkę. Co więcej, nie zaszkodzi zainwestować w wysokiej jakości odkurzacz, który trafi do obszarów o dużym natężeniu ruchu w hotelu. Jest to szczególnie ważne w przypadku wejścia do holu i korytarzy, gdzie goście zwykle robią pierwsze wrażenie.
Porada 2: Wycieraj podłogi mopem z mikrofibry
Podczas gdy odkurzanie jest konieczne w przypadku czyszczenia dywanów i wykładzin, znajdziesz jeszcze bardziej skuteczne narzędzie w mopach z mikrofibry do podłóg z twardego drewna lub płytek. Z łatwością zbiera brud i kurz, pozostawiając idealną, błyszczącą powierzchnię. Wycieranie na sucho z mikrofibry może również w dłuższej perspektywie zaoszczędzić pieniądze na rozpuszczalnikach i środkach czyszczących, a wystarczy szybkie, ale regularne przetarcie, aby być na bieżąco z codzienną konserwacją.
Porada 3: Zwalczaj plamy w locie
Uniknięcie rozlania jest prawie niemożliwe, więc najlepszym rozwiązaniem jest natychmiastowe zajęcie się nimi. Upewnij się, że trzymasz odplamiacz w pobliżu, aby nie przegapić rytmu, gdy pojawi się kryzys. Warto mieć pod ręką specjalne środki do czyszczenia miejsc, gdy tylko zauważysz plamę. Pamiętaj, aby uderzyć go i wysuszyć tak szybko, jak to możliwe, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom.
Wskazówka nr 4: Inwestuj w zrównoważony rozwój
Istnieją dwa sposoby na odnowienie podłóg: tanio i wymieniaj je w razie potrzeby lub wybierz wysokiej jakości, aby uniknąć ich częstej wymiany. Oczywiście im trwalsze są Twoje podłogi, tym bardziej zrównoważone mogą być na dłuższą metę. Odporne na zarysowania płytki porcelanowe, błyszczące twarde drewno lub odporny na wgniecenia laminat są trwałe
Porada 5: Zminimalizuj bałagan
Innym sposobem zapobiegania gromadzeniu się brudu i cząstek jest przede wszystkim zmniejszenie szansy na ich wejście. Na przykład wyłóż podłogi wycieraczkami wewnątrz i na zewnątrz, aby goście mogli czyścić swoje buty, gdy przychodzą i wychodzą. Regularnie wytrząsaj lub odkurzaj dywaniki.
Porada 6: Szkol swoich pracowników
Wszystkie te zadania muszą być rutynowo wykonywane, a personel hotelu musi być przeszkolony, aby sprostać oczekiwaniom. Upewnij się, że nauczyłeś każdego pracownika odpowiednich metod sanitarnych i wyznaczaj standardy poprzez przykładowe procesy szkoleniowe.
Porada 7: Używaj profesjonalne środki do czyszczenia podłóg
Innym podejściem do utrzymania nieskazitelnie wypolerowanych podłóg jest wynajęcie zewnętrznej firmy sprzątającej. Profesjonalne firmy sprzątające osiągają nowy poziom pielęgnacji podłóg, ponieważ specjalizują się w swojej pracy i szczycą się osiąganiem najlepszych wyników.Zaprezentuj swoje podłogi w najlepszym słowa tego znaczeniu Włączenie tych praktyk do rutynowego sprzątania ułatwi zapewnienie błyszczących podłóg, które zachwycą Twoich gości. Jeśli jesteś gotowy na współpracę z profesjonalną firmą sprzątającą, zadzwoń do Grupa VIP Services. Sprawimy, że Twoje podłogi będą wyglądać jak najlepiej.
Zamów darmową wycenę:
Tel. 605-211-470
e-mail: biuro@grupavip.com.pl