Sprzątanie hoteli – Jak sprzątać po Covid 19?

Teraz, gdy początkowe skutki pandemii COVID-19 z 2020 r. doprowadziły nas do punktu zintegrowanych, szeroko zakrojonych zmian, ludzie mają nowe oczekiwania wobec firm sprzątających, które wspierają. Hotele nie są wyjątkiem, ponieważ podróżni znów zaczynają cieszyć się wakacjami po pandemii.

Czytaj dalej, aby poznać cztery najważniejsze zmiany, które należy wprowadzić w polityce – zarządzaniu hotelu, aby przyciągnąć klientów, oferując jednocześnie bezpieczne i nieskazitelne środowisko.

1. Zaktualizuj swoje zasady i procedury sprzątania

Chociaż Twój hotel może już mieć rygorystyczne zasady i procedury dotyczące usług sprzątania, nadszedł czas, aby sformalizować swoje „czyste inicjatywy”, aby postępować zgodnie z zaleceniami CDC i lokalnych departamentów zdrowia.

Nowy personel sprzątający zatrudniony specjalnie do wymagań sanitarnych, może pomóc w tym procesie. Zaleca się również stworzenie planu marketingowego, aby zapewnić gościom szczegółowy wgląd w zasady sprzątania po COVID. Upewnij się, że Twoje ponadprzeciętne procedury sprzątania są zgodne z przekazem marki, aby goście byli w pełni świadomi, że ich oczekiwania po COVID zostały spełnione.

2. Przemodeluj układy jadalni i plany pięter

Układy pięter dla jadalni i rezerwacje sal można planować tak, aby były zgodne z zaleceniami dotyczącymi dystansu społecznego. Na przykład rozplanuj obszary wspólne i rozplanuj rezerwację pokoi na każdym piętrze, aby Twoi goście nigdy nie musieli się niepotrzebnie mieszać.

Możesz także przeprojektować swoją ofertę usług gastronomicznych, eliminując bary sałatkowe i stanowiska bufetowe, wybierając bardziej spersonalizowane doznania kulinarne. Nie tylko zmniejsza to kontakt z gorącymi punktami, ale także zmniejsza marnowanie żywności.

Działania te będą promować komfort gości, jednocześnie zwiększając zaangażowanie hotelu w bezpieczeństwo dzięki przejrzystym procedurom.

3. Zainwestuj w odprawy oparte na aplikacji i technologię internetową

Pandemia zadziałała jak katalizator dla technologii, które były już w fazie rozwoju. Wiele rynków, w tym branża hotelarska, usprawniło teraz swoje funkcje e-commerce i aplikacji.

Na przykład duże marki, takie jak hotel Marriott i Hilton, uruchomiły możliwości cyfrowe jeszcze przed pandemią, torując drogę hotelarzom każdej wielkości. Teraz po COVID możesz oferować odprawy online, kioski elektroniczne i klucze cyfrowe, aby ograniczyć interakcje między osobami, oferując swoim gościom znaczne bezpieczeństwo i wartość.

4. Przeprojektuj swoje punkty kontaktowe Hotspot

Aby usunąć jak najwięcej typowych punktów skontaktuj, możesz zacząć od usunięcia zbędnych przedmiotów, takich jak ozdobne poduszki, notatniki i czasopisma. Zachowaj tylko to, co niezbędne i rozważ inwestycję w technologie, aby jeszcze bardziej ograniczyć liczbę punktów kontaktu.  Na przykład zdecyduj się na zintegrowaną technologię pokojową do sterowania ogrzewaniem i chłodzeniem, dodaj możliwe do zeskanowania kody QR, aby zastąpić menu i rozważ usunięcie dywanów w celu ułatwienia czyszczenia. Instalacja twardej powierzchni podłogowej zwiększa efektywność sprzątania hoteli i zapewnia gustowną estetykę w całym hotelu.Klucz na wynos Chociaż minął pierwotny szok związany z pandemią 2020 r., pozostają nam nowe normy społeczne osadzone w naszym zbiorowym sposobie myślenia. Normy dotyczące dystansu i czystości obowiązują na stałe, a każdy hotelarz musi wziąć to pod uwagę, opracowując strategię protokołów proaktywności. Omówiliśmy kilka zaleceń dotyczących zadowolenia gości, w tym zaktualizowane technologie, szczegółowe standardy czystości, przebudowę wspólnych obszarów i usunięcie wspólnych punktów kontaktu. Jeśli jesteś zainteresowany zrobieniem ogromnego kroku naprzód, aby przestrzegać czystych inicjatyw i profesjonalnie zdezynfekować swój hotel, swoje środowisko biznesowe – to skorzystaj z naszych usług sprzątania hoteli – Zapraszamy !,

Zamów darmową wycenę:

Tel. 605-211-470

e-mail: biuro@grupavip.com.pl

Udostępnij na mediach spłecznościowych i komunikatorach
ZADZWOŃ